ARCULAT - BRAND - MÁRKA

 

Hétköznapi értelemben a márkát a fogyasztók általában a jó minôséggel azonosítják. „Ez egy jó márka.”

Ugyanakkor a márka nem a minôséget jelöli, hanem az állandóságot. Az állandósággal biztosítja a fogyasztók hûségét. A fogyasztó biztos lehet benne, hogy a következô vásárláskor is a korábban megismert minôséget kapja. Bízhat a termékben, amely bizalmat a márka garantálja.

Minden márka értékkel vagy értékekkel rendelkezik. Az érték az, ami megkülönbözteti a versenytárs márkától. Ez az érték lehet valós, azaz a termék vagy a szolgáltatás tulajdonságából származó. De lehet virtuális is, azaz a márkakommunikáció során kialakított.

Egy márkának a meghatározás szerint bizonyos ismertséggel is kell rendelkeznie. Hiszen amit nem ismerünk, az még nem létezik, nincs. Nemcsak egy termék lehet márka, hanem egy szolgáltatás és egy cég vagy intézmény is

Led fal
Led fal
beachflag
beachflag
Járműreklám
Járműreklám
Termékbemutató display
Termékbemutató display
Facebook cover...
Facebook cover...
Cargo logó
Cargo logó

cookies

AJÁNLATKÉRÉS
Bármilyen kérdés esetén lépjen velem kapcsolatba!

Adatvédelem: Tájékoztatás a GDPR rendeletről (pdf)  -  megnyitás