Chia szelet címkéjének tervezése és termékismertető katalógus készítése
A Chia-kaland címkéje az egészség és energia jegyében készült: letisztult, figyelemfelkeltő design hangsúlyozza a termék természetes, adalékmentes és vegán összetevőit. A címkén kiemelt szerepet kap a chiamag, valamint a hozzáadott cukor nélküli, egészségtudatos összetétel, így a vásárlók számára azonnal egyértelmű a termék előnye1.
A vizuális megjelenés célja, hogy egyszerre sugallja a frissességet, a letisztult életmódot és a modern egészségtudatosságot, miközben a márka arculatához is hű marad.
Sok háztartás műanyag csomagolásokat használ az élelmiszerekhez. Azonban mindinkább arra késztetik a fogyasztókat, hogy válasszanak alternatív termékeket, mert a csomagolások által rákkeltő anyagok szivárognak be az ételeinkbe.
A méhviasz 100%-ban természetes anyag, biztosítja az ételeink védelmét káros vegyi anyagok nélkül, lebomló alternatívája az alufóliának, folpacknak és szalvétának. A méhviasz élelmiszer csomagolás antibakteriális, újra felhasználható és mosható. Ezek a hosszú élettartamú termékek rugalmasak, mégis lélegzőek, hogy a levegőtől és a nedvességtől megóvja az ételeinket.
Ehhez készült doboz design (USA), mely szintén környezetbarát anyagból készült.