Csomagolástervezés, Termékcsomagolás, Termék címke, Címketervezés
Termékcsomagolások design tervezése
Amire számíthatsz:
Ingyenes konzultáció, igényfelmérés
Egyedi vagy arculathoz illő csomagolásterv
Modern, letisztult design
iparági előírások betartása
konkurencia kutatás
master design / mutációk készítése
Látványterv készítése
Nyomdakész anyag készítése
elégedettség garancia
Csomagolás és címke grafikai tervezése egyedi igények alapján mindenféle termékhez, az élelmiszer csomagolásoktól kezdve a különböző dobozokon, üvegcímkéken, tasakokon stb. át a display-ig.
Válaszd ki a szükséges termékcsomagolás fajtát, ahol minden szükséges információt megtalálsz:
GRAFIKAI TERVEZÉS IPARÁGAK SZERINT
MUNKÁIMBÓL
Terméked sikere
A sikeres termékcsomagolás
A csomagolás kialakítása, kinézete közvetlen összefüggésben van a termék sikerével. Akár tetszik, akár nem, a vásárló legelső interakciója a fizikai termékkel a csomagoláson keresztül történik.
A termék csomagolása a minőségéről, márkájáról és történetéről is mesél.
Ha a vásárlónak nincs tapasztalata az adott termékkel kapcsolatban és nincs „wow” faktor, akkor nagyon kevés dolog különbözteti meg a versenytársak közül, bármennyire is jó a termék. Ahhoz, hogy a márka megjegyezhető, felismerhető legyen, emlékezetesnek kell lennie a termékhez vezető útjuknak, a csomagolástól kezdve. Tévhit, hogy egy jó termék „eladja magát”. Ahogy a piacok versenyképesebbé válnak, a kis különbségek óriási hatással lehetnek.
Íme néhány statisztikai adat, amelyek csak megerősítik az imént leírtakat:
- A fogyasztók nagy százaléka szerint vásárlási döntését a csomagolás kialakítása befolyásolja.
- a többség állítja, hogy sokkal nagyobb valószínűséggel vásárol meg ismét egy luxusterméket, ha annak prémium csomagolása van.
Hogyan növeli a jó csomagolás az eladásokat?
Mivel 10 vásárlóból több mint 7 állítja, hogy a csomagolás befolyásolja vásárlási döntéseit, a cégeknek nem csak a funkcionalitás, hanem a marketing és az értékesítés szempontjából is figyelembe kell venniük a termékeik csomagolását.
Hogyan befolyásolja a csomagolás az értékesítést?
Amikor a fogyasztók számos termékválasztékkal szembesülnek akár az üzletben, akár az interneten, döntésük elsődleges tényezője a termék csomagolása. Amikor kiválasztják, melyik terméket vegyék le a polcról, és fontolgatják a vásárlást, a fogyasztók a csomagoláson kívül kevés információval rendelkeznek, hacsak nem végeztek előzetes kutatást. Sok vásárló olyan terméket választ, amelynek csomagolása felkelti a figyelmét. Valójában a vásárlók többsége kipróbált egy terméket, mert annak csomagolása felkeltette a figyelmüket az üzlet polcain, és rávilágít annak fontosságára, hogy a csomagolás kialakításával segítse termékét kiemelni a versenytársak közül.
A fogyasztó interakciója a termékkel tehát nem akkor kezdődik el, amikor már kipróbálta. Akkor kezdődik, amikor meglátja. És amit látnak, az sokat elárul a cégéről, beleértve azt is, hogy végül hogyan ítélik meg a terméket. Ha azt szeretné, hogy termékét jól ítéljék meg, kezdje el újragondolni a csomagolással kapcsolatos megközelítését.